Foxpost csomagfeladás és beállítások
A Foxpost és a Foxpost automatában történő feladás 2025. május 1-jétől lesz elérhető!
A Kvikk rendszerén keresztül mostantól egyszerűen feladhatod csomagjaidat Foxpost automatákba, valamint Packeta Z-Box automatákba és Z-Pont átvevőhelyekre is. A Foxpost új befektetője a Packeta tulajdonosa lett, így 2025. március 5-től Packeta csomagokat is fel lehet adni a Foxpost rendszerén keresztül(és fordítva is).
A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy használhatod a Packeta szolgáltatót(ebben az esetben Z-Pont átvevőhelyen tudod feladni a csomagokat), vagy választhatod a Foxpost rendszerét is, ebben az esetben pedig Foxpost automatában van lehetőség a csomagok feladására. Az árlistban mindkét szolgáltatót külön találod meg, más-más árakon, ezt is vedd figyelembe a választás során.
A Kvikk regisztráció során kiválaszthatod, hogy milyen feladási módot részesítesz előnyben és az integráción keresztüli(WooCommerce, Viltor, Kvikk Connect, stb...) csomagoknál ennek függvényében Foxpost vagy Packeta rendszerével hozzuk létre a csomagokat. A fiók beállításokban is megtalálod ezt:
Ha pedig már van fiókod és adtál fel Packeta csomagokat korábban, a következő belépéskor egy felugró ablakban is elvégezheted ezt a beállítást:
Ha már vannak meglévő címkéid és nem vagy biztos abban, hogy hol tudod feladni őket, a legegyszerűbb, ha megnézed a címke alsó sorában lévő Kvikk-es követési számot. Ha ez P betűvel kezdődik, akkor Z-Pont csomagponton adhatod fel, ha pedig X betűvel, akkor Foxpost automatában adhatod fel a csomagot.
Fontosabb paraméterek
- Maximális súly: 25 kg
- Maximális méret: 60 cm × 36 cm × 61 cm
- A címzett értesítést kap SMS-ben, Viber üzenetben és e-mailben a csomag státuszáról.
- Összesen maximum 2 értesítés kerül kiküldésre a csomag teljes életciklusa alatt.
- Ha a vásárló okostelefonján telepítve van a Viber, automatikusan Viberen keresztül kapja az üzeneteket, egyébként SMS-ben.
- Kártérítési limit: maximum 200 000 Ft nettó beszerzési értékig.
- Utánvételi limit: maximum 200 000 Ft.
- Akár 1 munkanapos kiszállítás országszerte csomagautomatába.
Csomagfeladás folyamata
A csomagok feladása Foxpost automatában történik. Az app.kvikk.hu vezérlőpultján találod az egyedi feladási kódodat QR kóddal együtt. Így néz ki - a kód itt csak minta, a fiókodban keresd meg a hozzád tartozó feladási kódot, mely akkor látszódik majd, ha létrehozál legalább egy Foxpost-os csomagot:
- A Foxpost automatánál válaszd az "Üzleti ügyfeleknek" menüpontot.
- Írd be a Kvikk fiókodhoz tartozó fix feladási kódot.
- Add meg, hány csomagot szeretnél feladni, majd válassz megfelelő rekeszméretet.
- Helyezd be a csomagokat a kiválasztott rekesz(ek)be.
- Fontos: egy rekeszbe több csomagot is elhelyezhetsz, ha beleférnek.
👉 Packeta Z-Box és Packeta Z-Pont csomagokat ugyanígy lehet feladni a Foxpost automatán keresztül.
WooCommerce beállítások
Ahhoz, hogy a Foxpost feladási opciót a webshopodban megfelelően használd, az alábbi beállításokat végezd el:
A Beállítások / Szállítás / Csomagpontok menüpontban győződj meg róla, hogy aktív a következő lehetőségek közül az összes, amit szeretnél használni:
- Foxpost
- Packeta Z-Box
- Packeta Z-Pont
Visszáru
Ha visszáru igénylést szeretnél kezelni Foxpost vagy Packeta rendszeren keresztül:
- Lépj be az app.kvikk.hu felületre.
- Nyisd meg a Beállítások menüpontot(jobb felül katt a képedre)
- Állítsd be a Visszaküldési címet, ahová a visszaküldött csomagok érkezzenek:
- Foxpost automata
- Packeta Z-Box automata
- Packeta Z-Pont átvevőhely
A visszaküldött csomagokat automatikusan erre a kiválasztott pontra kézbesítik.