Ugrás a fő tartalomhoz

Foxpost csomagfeladás és beállítások

információ

A Foxpost és a Foxpost automatában történő feladás 2025. május 1-jétől lesz elérhető!

A Kvikk rendszerén keresztül mostantól egyszerűen feladhatod csomagjaidat Foxpost automatákba, valamint Packeta Z-Box automatákba és Z-Pont átvevőhelyekre is. A Foxpost új befektetője a Packeta tulajdonosa lett, így 2025. március 5-től Packeta csomagokat is fel lehet adni a Foxpost rendszerén keresztül(és fordítva is).

A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy használhatod a Packeta szolgáltatót(ebben az esetben Z-Pont átvevőhelyen tudod feladni a csomagokat), vagy választhatod a Foxpost rendszerét is, ebben az esetben pedig Foxpost automatában van lehetőség a csomagok feladására. Az árlistban mindkét szolgáltatót külön találod meg, más-más árakon, ezt is vedd figyelembe a választás során.

A Kvikk regisztráció során kiválaszthatod, hogy milyen feladási módot részesítesz előnyben és az integráción keresztüli(WooCommerce, Viltor, Kvikk Connect, stb...) csomagoknál ennek függvényében Foxpost vagy Packeta rendszerével hozzuk létre a csomagokat. A fiók beállításokban is megtalálod ezt:

Foxpost feladási mód beállítás

Ha pedig már van fiókod és adtál fel Packeta csomagokat korábban, a következő belépéskor egy felugró ablakban is elvégezheted ezt a beállítást:

Foxpost feladási mód beállítás

Ha már vannak meglévő címkéid és nem vagy biztos abban, hogy hol tudod feladni őket, a legegyszerűbb, ha megnézed a címke alsó sorában lévő Kvikk-es követési számot. Ha ez P betűvel kezdődik, akkor Z-Pont csomagponton adhatod fel, ha pedig X betűvel, akkor Foxpost automatában adhatod fel a csomagot.

Fontosabb paraméterek

  • Maximális súly: 25 kg
  • Maximális méret: 60 cm × 36 cm × 61 cm
  • A címzett értesítést kap SMS-ben, Viber üzenetben és e-mailben a csomag státuszáról.
  • Összesen maximum 2 értesítés kerül kiküldésre a csomag teljes életciklusa alatt.
  • Ha a vásárló okostelefonján telepítve van a Viber, automatikusan Viberen keresztül kapja az üzeneteket, egyébként SMS-ben.
  • Kártérítési limit: maximum 200 000 Ft nettó beszerzési értékig.
  • Utánvételi limit: maximum 200 000 Ft.
  • Akár 1 munkanapos kiszállítás országszerte csomagautomatába.

Csomagfeladás folyamata

A csomagok feladása Foxpost automatában történik. Az app.kvikk.hu vezérlőpultján találod az egyedi feladási kódodat QR kóddal együtt. Így néz ki - a kód itt csak minta, a fiókodban keresd meg a hozzád tartozó feladási kódot, mely akkor látszódik majd, ha létrehozál legalább egy Foxpost-os csomagot:

Foxpost feladási kód

  1. A Foxpost automatánál válaszd az "Üzleti ügyfeleknek" menüpontot.
  2. Írd be a Kvikk fiókodhoz tartozó fix feladási kódot.
  3. Add meg, hány csomagot szeretnél feladni, majd válassz megfelelő rekeszméretet.
  4. Helyezd be a csomagokat a kiválasztott rekesz(ek)be.
  5. Fontos: egy rekeszbe több csomagot is elhelyezhetsz, ha beleférnek.

👉 Packeta Z-Box és Packeta Z-Pont csomagokat ugyanígy lehet feladni a Foxpost automatán keresztül.

WooCommerce beállítások

Ahhoz, hogy a Foxpost feladási opciót a webshopodban megfelelően használd, az alábbi beállításokat végezd el:

A Beállítások / Szállítás / Csomagpontok menüpontban győződj meg róla, hogy aktív a következő lehetőségek közül az összes, amit szeretnél használni:

  • Foxpost
  • Packeta Z-Box
  • Packeta Z-Pont

Visszáru

Ha visszáru igénylést szeretnél kezelni Foxpost vagy Packeta rendszeren keresztül:

  • Lépj be az app.kvikk.hu felületre.
  • Nyisd meg a Beállítások menüpontot(jobb felül katt a képedre)
  • Állítsd be a Visszaküldési címet, ahová a visszaküldött csomagok érkezzenek:
    • Foxpost automata
    • Packeta Z-Box automata
    • Packeta Z-Pont átvevőhely

A visszaküldött csomagokat automatikusan erre a kiválasztott pontra kézbesítik.