Ugrás a fő tartalomhoz

Gyakran ismételt kérdések

📄️ Mikor van az elszámolás, mikor kell fizetnem a szállítási díjakat?

Minden hét szerdán az azt megelőző hét vasárnapig létrehozott csomagokat fogjuk elszámolni, amelyek kézbesített, vagy visszaküldött állapotban vannak. Előfordulhat, hogy pluszban régebbi csomagok újra elszámolásra kerülnek, abban az esetben, ha az általad megadott súly, vagy méret nem felelt meg a valóságnak. Ebben az esetben korrekciós elszámolás készül és külön tételként jelentkezik majd a számlán/riporton.

📄️ A riporton látok már korábban elszámolt csomagot, miért?

Előfordulhat, hogy egy, már korábban elszámolt csomag újra megjelenik a riportokon. Ennek több oka is lehet, például az általad megadott súly kevesebb volt, mint a futár által mért súly. Az ilyen információkat az eredeti elszámolás után napokkal kapjuk csak meg, így utólagos korrekcióval rendezzük a különbözetet. Ilyen esetben 300Ft-os adminisztrációs díjat számítunk fel, ezért fontos, hogy pontos súlyokat adj meg és hogy ne adj fel olyan csomagot, ami méretben, vagy tartalomban nem engedélyezett az adott szolgáltatónál.

📄️ Kérhetek utánvét nélküli elszámolást?

Előfordulhat, hogy egy, már korábban elszámolt csomag újra megjelenik a riportokon. Ennek több oka is lehet, például az általad megadott súly kevesebb volt, mint a futár által mért súly. Az ilyen információkat az eredeti elszámolás után napokkal kapjuk csak meg, így utólagos korrekcióval rendezzük a különbözetet. Ilyen esetben 300Ft-os adminisztrációs díjat számítunk fel, ezért fontos, hogy pontos súlyokat adj meg és hogy ne adj fel olyan csomagot, ami méretben, vagy tartalomban nem engedélyezett az adott szolgáltatónál.