Gyakran ismételt kérdések
📄️ Mennyi idő alatt kapom meg az utánvéteket?
Az elszámolással egyben, tehát minden szerdán kiutalásra kerülnek az utánvétek is, így nagy valószínűséggel még aznap, vagy másnap a számládon lesz az összeg, erről e-mailben is értesítünk. Előfordulhatnak késések technikai problémák, ünnepnapok miatt, erről előzetesen tájékoztatni fogunk.
📄️ Mikor van az elszámolás, mikor kell fizetnem a szállítási díjakat?
Minden hét szerdán az azt megelőző hét vasárnapig létrehozott csomagokat fogjuk elszámolni, amelyek kézbesített, vagy visszaküldött állapotban vannak. Előfordulhat, hogy pluszban régebbi csomagok újra elszámolásra kerülnek, abban az esetben, ha az általad megadott súly, vagy méret nem felelt meg a valóságnak. Ebben az esetben korrekciós elszámolás készül és külön tételként jelentkezik majd a számlán/riporton.
📄️ A riporton látok már korábban elszámolt csomagot, miért?
Előfordulhat, hogy egy, már korábban elszámolt csomag újra megjelenik a riportokon. Ennek több oka is lehet, például az általad megadott súly kevesebb volt, mint a futár által mért súly. Az ilyen információkat az eredeti elszámolás után napokkal kapjuk csak meg, így utólagos korrekcióval rendezzük a különbözetet. Ilyen esetben 300Ft-os adminisztrációs díjat számítunk fel, ezért fontos, hogy pontos súlyokat adj meg és hogy ne adj fel olyan csomagot, ami méretben, vagy tartalomban nem engedélyezett az adott szolgáltatónál.
📄️ Kérhetek utánvét nélküli elszámolást?
Előfordulhat, hogy egy, már korábban elszámolt csomag újra megjelenik a riportokon. Ennek több oka is lehet, például az általad megadott súly kevesebb volt, mint a futár által mért súly. Az ilyen információkat az eredeti elszámolás után napokkal kapjuk csak meg, így utólagos korrekcióval rendezzük a különbözetet. Ilyen esetben 300Ft-os adminisztrációs díjat számítunk fel, ezért fontos, hogy pontos súlyokat adj meg és hogy ne adj fel olyan csomagot, ami méretben, vagy tartalomban nem engedélyezett az adott szolgáltatónál.
📄️ A kötelező MPL-es szállítást milyen áron kell adnom?
A Kvikk lehetővé teszi az MPL-es címkék létrehozását és a csomagok feladását a webáruházad számára. Ha a Kvikk szolgáltatását használod, az olyan, mintha közvetlen szerződésed lenne a Magyar Posta Zrt.-vel, így nem kell alkalmaznod az MPL oldalán feltüntetett webáruházas regisztráció után elérhető árakat, hanem bármennyiért kínálhatod a szállítást a vevőidnek.