Gyakran ismételt kérdések
📄️ Mennyibe kerül a szállítás?
Az aktuális szállítási költségeket megtalálod ahttps
📄️ Milyen csomagokat adhatok fel?
Minden szolgáltatónál mások a korlátozások és a limitek. Az alábbi táblázatban összefoglaltuk a fontosabb paramétereket:
📄️ Hol tudom feladni a csomagot?
A csomagfeladás módja szolgáltatónként eltérő:
📄️ Hogy működik a csomagkövetés?
A Kvikk-en keresztül készült csomagokhoz saját követési számot generálunk, ami a címkén is feltüntetésre kerül, így egységes formátumban tudod kezelni a csomagokat. A követési szám első karaktere alapján be tudod azonosítani, melyik szolgáltatóhoz tartozik(M=MPL, P=Packeta, E=Express One, F=FámaFutár).
📄️ WooCommerce nélkül is tudok csomagot feladni?
Az app.kvikk.hu felületére belépve lehetőséged van csomagokat feladni egyesével és csoportosan is, akár excel fájlból importálva. Ezen felül a Kvikk API segítségével saját, egyedi webáruházadból is létrehozhatsz csomagokat. A Kvikk Connect pedig segít összekötni az Unas, Shoprenter vagy Meska áruházad.
📄️ Problémám van az egyik csomaggal, mit tegyek?
Az app.kvikk.hu-n keresd meg a csomagot és kattints a hibajelzés gombra
📄️ Milyen papírt vegyek a címkék nyomtatásához?
A Kvikk rendszerével generált címkék esetében két féle méret(elrendezés) közül tudsz választani. A címkék A6-os méretben vannak, tehát 105x148mm-es. A WooCommerce beállításokban két lehetőség van: