Ugrás a fő tartalomhoz

A Kvikk-en keresztül készült csomagokhoz saját követési számot generálunk, ami a címkén is feltüntetésre kerül, így egységes formátumban tudod kezelni a csomagokat. A követési szám első karaktere alapján be tudod azonosítani, melyik szolgáltatóhoz tartozik(M=MPL, P=Packeta, E=Express One, F=FámaFutár).

Csomagkövetés WooCommerce-ben

A WooCommerce felületén a rendelések táblázatban látni fogod az aktuális állapotot:

Rákattintva pedig a részleteket:

Egy rendelésen belül pedig láthatod a futár által generált követési számot is a Kvikk adatok dobozban, illetve itt is láthatod a csomagkövetési adatokat:

Kvikk csomagkövetési oldal

A vásárlónak küldött csomagkövetési link a tracking.kvikk.hu oldalra mutat, ahol a Kvikk-es és a futár által adott követési számra is rá lehet keresni. Itt a vásárló egyszerűen, átlátható formában, telefonon is jól kinéző felületen láthatja a csomagjával kapcsolatos információit:

Csomagkövetés az App-ban

Természetesen az app.kvikk.hu-ra belépve is láthatod a csomaggal kapcsolatos információkat. A csomagok táblázatban van egy külön oszlop, és a csomag részleteken belül is láthatod az összes információt: